Ny regionschef - Claus Eriksen

Nyhed

I region vest har vi været på jagt efter den helt rigtige til jobbet som regionschef, og vi er så heldige at have fået Claus Eriksen ombord 😊

Vi har bedt Claus sætte ord på, hvad han tænker om sit nye job her hos Anticimex.

Claus Eriksen er ny regionschef hos Anticimex

Hvad skal du lave i dit nye job hos Anticimex?

Jeg er tiltrådt som regionschef i vest og skal helt overordnet sikre, at vi bidrager til vækst, rentabilitet, medarbejdertilfredshed, samt sikre at vi optræder som én samlet region.

Da vi er et helt nyt lederteam i vest, der starter stort set samtidigt, er det vigtigt for mig, at vi trækker i den samme retning og får vores roller defineret over for hinanden og organisationen, så de rigtige prioriteringer bliver valgt og fokus lægges rigtigt fremadrettet.

Jeg vil sikre, at vi som ledere kommer tæt på vores kollegaer, sikre ordentlig kommunikation, opfølgning og samtidig sikre, at vi bruger tiden og ressourcerne rigtigt – ”ting tager tid” & ”Rom blev ikke bygget på en dag” osv., men jeg er sikker på, at vi forholdsvis hurtigt er på omgangshøjde og derfra må det udvikles.

Hvorfor valgte du jobbet hos Anticimex?

Jeg har gode erfaringer med at arbejde med/i ledelse inden for drift og salg og det var tydeligt i denne stilling, at der var gode muligheder for at kombinere mine erfaringer. En driftsorganisation kan bidrage rigtigt meget til salg, ligesom salg sikrer, at der er arbejdspladser til en drift fremadrettet. Vi er indbyrdes afhængige af hinanden og det skal bringes i spil.

Anticimex har samtidig et virkeligt spændende og stærkt koncept, som skal/bør give varige konkurrencefordele og som adskiller os fra konkurrenterne, hvilket er en unik situation at have på et konkurrencepræget marked. Det vil jeg rigtig gerne være med til at føre stadig mere ud i livet, da potentialet er kæmpestort.

Hvordan mener du, at du kan gøre en positiv forskel for vores kunder?

Jeg har arbejdet meget med forandringsledelse og ved, hvor vigtigt det er, at sikre synlig ledelse, opbygge/udbygge medarbejderkompetencer samt sikre, at der er en retning/rød tråd, som er kendt af alle medarbejdere og som følges.

Når disse punkter er på plads, så giver det ejerskab, motivation og drivkraft og det er de aspekter, som kunderne vil kunne mærke. En engageret medarbejder går den ekstra mil, hvis vedkommende føler sig som en vigtig og skattet del af helheden. Jeg tror på, at det er vigtigt, at man hver på sin vis føler sig glad og stolt over sit arbejde, sin virksomhed og sin egen arbejdsindsats.

En glad medarbejder giver en glad kunde & en glad kunde giver en glad medarbejder 😃”
---

Vi er glade for at Claus har valgt at blive en del af vores team, og glæder os meget til samarbejdet.

📞Har du brug for hjælp til skadedyrskontrol, så ring til os på tlf.nr. 69 15 17 44.

Vælg land

    ring til os 69 15 17 44